Urodzinki


 

Baśniogród to sala dla osób szukających kameralności podczas urodzin! U nas w danym czasie odbywa się tylko jedna impreza urodzinkowa! Co nie oznacza, że będzie tylko do dyspozycji gości urodzinowych. Aby sala byłą objęta wyłącznością - należy mieć albo 18 dzieci albo dopłacić brakującą sumę.

    (wynajęcie sali na wyłączność bez możliwości wejścia klientów indywidualnych za dodatkową opłatą. Cennik na dole strony)

 


Urodzinki – żadnemu rodzicowi nie trzeba chyba tłumaczyć, jakie to ważne wydarzenie w życiu dziecka! Dla niego to jedno z najistotniejszych dni w ciągu całego roku, wyczekiwane i wytęsknione.A my rodzice powinniśmy zrobić wszystko, by ten dzień był niezapomniany i mega szczęśliwy.W końcu dzieckiem jest się tylko raz!

-> -> -> Urodzinki w Baśniogrodzie to coś więcej niż szaleństwo w kulkach. Nasza sala została stworzona z myślą o tym, aby organizować najszczęśliwsze imprezy urodzinowe. Takie, które na długo zapamiętają dzieci i ich rodzice.

W jednym czasie na sali odbywa się tylko jedna impreza urodzinkowa. Z własnego doświadczenia wiemy, że tłumy w bawialniach nie sprzyjają integracji solenizanta z jego gośćmi. Wtedy dzieci gonią się po konstrukcji zabawowej, często mieszając się z innymi uczestnikami zabawy. My chcieliśmy nadać urodzinom wyjątkowej rangi.

Do solenizanta podchodzimy z wielką starannością, dokonujemy personalizacji wydarzenia – jeden mały człowiek podczas swojego wielkiego dnia jest dla nas najważniejszy. Tutaj czeka na niego specjalny tron i ludzie, którzy pragną stworzyć mu iście bajeczne urodziny.

Z całego serca polecamy i proponujemy zabawę pod okiem doświadczonego animatora, który zadba o to, by grupa urodzinowa dobrze się wspólnie bawiła, jednak jeśli ktoś woli swobodną zabawę, też dajemy taką możliwość.

Przygotowaliśmy bardzo dużo propozycji przyjęć urodzinowych...

Nowy cennik obowiązuje od dnia 01.02.2024.

 

Na poniższej grafice w skrócie opisany schemat, jak rosną u nas pakiety, zarówno cenowo jak i w bogactwie formy. Każdy znajdzie u nas odpowiednią dla siebie ofertę urodzinową, zarówno dla swojego portfela, jak i oczekiwań.

Niżej, pod wspomnianą grafiką, szczegółowy opis wszystkich pakietów!

Proszę dokładnie zapoznać się z treścią obrazków,informacjami dodatkowymi pod każdym z nich oraz z tymi na samym dole strony.

 

Regulamin urodzinowy na samym dole strony!

Koszt - 240 zł  za 6 osób + solenizant, każda kolejna osoba 20 zł.

 

Ważne informacje dotyczące pakietu mini:

- Brak animatora oznacza samodzielne organizowanie "Sto Lat", krojenie tortu, nalewanie napojów oraz czuwanie nad ogólnym przebiegiem imprezy, nad bezpieczeństwem uczestników i stosowaniem się do zasad panujących w sali.

- 6 osób to ilość minimalna, żeby wynająć kącik urodzinowy, mniejsza ilość dzieci jest dopuszczalna, ale nie wpływa na zmniejszenie ceny.

- Pakiet polecany dla małych dzieci lub w sytuacji, w której rodzic wie, że dzieci zupełnie nie będą zainteresowane zabawami organizowanymi przez animatora.

- Maksymalna ilość dzieci w tym pakiecie to 12. Możliwość wynajęcia sali na wyłączność.

- Kwestia gości dorosłych opisana na dole strony, prosimy o zapoznanie się ze szczegółami !!!

Opcje dodatkowe:

- możliwość zamówienia osoby prowadzącej na ok. jedną godzinę, np. tylko do przeprowadzenia "Sto Lat", zrobienia tatuaży i baloników - 50 zł (materiały w cenie).

- możliwość przedłużenia zabawy, 30 zł za każde pół godziny zabawy całej grupy niezależnie od ilości dzieci

- możliwość zamówienia bajkowego wystroju stołu (talerzyki, serwetki) - cena zależna od ilości dzieci

- W pakiecie mini nie ma możliwości zamówienia gościa specjalnego (postaci z bajki), chyba że jest dokupiony animator na godzinę.

 

Koszt 349 zł za 8 osób + solenizant, każda kolejna osoba 20 zł (maksymalna ilość dzieci z jednym animatorem - 18, z dwoma 30)

 

 

Koszt 359 zł za 8 osób + solenizant, każda kolejna osoba 20 zł (maksymalna ilość dzieci z jednym animatorem - 16, z dwoma animatorami - 25)

 

 

 

Koszt 369 zł za 8 osób + solenizant, każda kolejna osoba 20 zł (maksymalna ilość dzieci przy wariancie 2,5 h z jednym animatorem - 12, z dwoma animatorami - 22).

Tworzenie tatuaży i balonów zajmuje sporą część urodzin. Przy większej ilości dzieci niż 12 nadal może być jeden animator, jeśli nie zależy Państwu na zabawach.

Jeśli mają być obie atrakcje oraz zabawy, przy ilości dzieci 12+ należy albo dobrać drugą animatorkę albo wydłużyć czas urodzin. Przebieg imprezy oraz ilość zabaw zależy także od atrakcji dodatkowych, typu wizyta maskotki, piniata, frytki lub pizza, których obecność drugiej animatorki nie przyśpieszy. Wszystko najlepiej uzgodnić osobiście i dobrać odpowiedni wariant imprezy.

Dotyczy wszystkich pakietów maxi:

Cena podstawy nie ulega zmianie w przypadku mniejszej ilości dzieci, np. 6. Wtedy polecamy pakiet mini z wykupieniem animatora na 1 h.

Drugi animator - 80 zł

Możliwość wynajęcia sali na wyłączność (cennik na dole strony).

 Opcje dodatkowe możliwe do zamówienia wypisane niżej.

 

Koszt 395 zł za 8 osób + solenizant, każda kolejna 20 zł (maksymalna ilość dzieci w tym wariancie to 12)

Druga atrakcja dodatkowa - tatuaże brokatowe dla każdego uczestnika lub skręcane baloniki dla każdego uczestnika to dodatkowy koszt 10 zł za całą grupę. Należy jednak pamiętać, że im więcej dzieci tym dłużej trwa tworzenie tatuaży / balonów i mało czasu będzie na zrealizowanie zabaw tematycznych. Przy dwóch atrakcjach i przy ilości dzieci 12-14 sugerowane wykupienie drugiego animatora - 80 zł, a w przypadku dzieci 14+ wymagane. 

W tym pakiecie może być jedynie bajkowa zastawa (wystroju stołu) i ogólne zabawy nie związane z tematem lub wystrój + zabawy tematyczne - należy zgłosić swoje oczekiwania. 

Ważne!

W przypadku urodzin z dużą ilością dzieci w zależności od pakietu należy albo wydłużyć imprezę albo dokupić drugiego animatora do pomocy.

Przebieg imprezy oraz ilość zabaw tematycznych zależy także od atrakcji dodatkowych, typu wizyta maskotki, piniata, frytki lub pizza. Wszystko najlepiej uzgodnić osobiście i dobrać odpowiedni wariant imprezy.

Mniejsza ilość osób nie wpływa na zmniejszenie ceny wyjściowej.

Opcje dodatkowe wypisane są na dole strony.


Oto niektóre z bajek i filmów, które realizujemy:

Wednesday

Pokemony

Koci Domek Gabi

Sonic

Kraina Lodu

Minionki

Lol Surprise

księżniczki Disneya

Świnka Peppa

Detektywistyczna Drużyna Scooby Doo (opcja dla odważnych: możliwość zamówienia gościa - upiora lub strasznego klauna zgodnie z konwencją bajki, który pogoni i postraszy dzieci - koszt 30 zł)

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot

Minecraft

Lego Ninjago

My Little Pony

Auta Cars

Bing

bajki/filmy Disneya

Batman

Spiderman

Avengers

Bob Budowniczy

Strażak Sam

Angry Birds

Psi Patrol

Trolle

Barbie

Star Wars

... i wiele innych, proszę pytać o dostępność :)

Uwaga! Ważna informacja!

Bajkowy temat urodzin nie oznacza, że do dzieci przychodzi postać związana z każdą wymienioną wyżej bajką!!!

Postaci,jakimi dysponujemy to:

Spiderman, Marshall z Psiego Patrolu, Myszka Miki, Myszka Minnie, Minionek, Pikachu.

Cena dodatkowa za wizytę którejś postaci na urodzinach to 35 zł (trzy zabawy i wspólne zdjęcia)

 

Jeśli dziecko nie ma jednej ulubionej bajki, do wyboru mamy także urodzinki:

księżniczki i rycerze (m.in. solenizantka otrzymuje koronę, bal na Dworze Królewskim)

kowboje - Dziki Zachód

dinozaury

superbohaterowie

jednorożce

samochody

piłkarskie (m.in. konkurencje sportowe dla fanów piłki nożnej)

kosmos

wieczór grozy (w stylu Halloween) dla odważnych (wizyta strasznej postaci + 35 zł)

pieski

kotki

OFERUJEMY AUTORSKIE SCENARIUSZE ZABAW pod okiem doświadczonych animatorów. 

 

Koszt 419 zł za 8 osób + solenizant, każda kolejna 20 zł (maksymalna ilość dzieci w tym wariancie to 12)

W przypadku ilości dzieci 12+ sugerowane dokupienia pół godziny dodatkowej zabawy z animatorem, w przypadku dzieci 15+ obowiązkowe! Jeśli urodziny mają trwać standardowo 2,5 h i mają być tatuaże + balony (a dzieci jest powyżej 11) należy wykupić drugiego animatora do pomocy.

Przebieg imprezy oraz ilość zabaw tematycznych zależy także od atrakcji dodatkowych, typu wizyta maskotki, piniata, frytki lub pizza. Wszystko najlepiej uzgodnić osobiście i dobrać odpowiedni wariant imprezy.

Mniejsza ilość dzieci nie wpływa na obniżenie cen w podstawie.

Opcje dodatkowe wypisane są na dole strony.

                 

 

  Urodziny z osobnymi cennikami (ceny na obrazkach)

 

Ważne informacje dotyczące pakietu "Mini Disco":

Maksymalna ilość dzieci w wariancie podstawowym z samymi tatuażami to 15. Większa ilość dzieci lub dobór skręcanych baloników (za 10 zł dla wszytkich) wymaga dokupienia drugiego animatora do pomocy lub wydłużenia imprezy.

Ważne informacje dotyczące pakietu "Salon piękności":

Maksymalna ilość dzieci w tym wariancie to 9, większa ilość dzieci wymaga dokupienia drugiej animatorki do pomocy (+80 zł), gdyż wykonywane czynności są czasochłonne. W przypadku wybrania warkoczyków, druga osoba do pomocy jest wymagana przy obojętnie jakiej ilości dzieci (plecenie jednego warkoczyka to ok. 10 min). W pakiecie nie ma skręcanych baloników, jest możliwość dokupienia ich za 10 zł dla całej grupy. Jeśli w imprezę mają być włączone inne dodatkowe atrakcje typu piniata, ciepłe jedzenie czy wizyta maskotki, należy wydłużyć czas trwania imprezy lub wziąć drugą animatorkę (ostateczna wersja imprezy zależna od ilości dzieci, ustalane indywidualnie).

 

Ważne informacje dotyczące urodzin mydełkowych:

Maksymalna ilość dzieci w wariancie podstawowym to 14.

Zgodnie z informacją wyżej, można wybrać zabawy tematyczne lub ogólne, jednak zastawa stołowa pozostaje ogólna kolorowa. Jeśli zdecydują się Państwo na tematyczną/bajkową zastawę stołową i wystrój - należy dopłacić 20 zł do pakietu.

W zakres urodzin nie wchodzą tatuaże brokatowe ani skręcane balony - obie atrakcje można dokupić osobno za 10 zł każda (cała grupa). Większa ilość dzieci niż 10 wymaga dokupienia drugiej osoby do pomocy (+80 zł) lub wydłużyć czas trwania imprezy z jedną animatorką.

 

 

Ważne informacje dotyczące pakietu "Fluo party":

Urodziny przeznaczone dla starszych dzieci. Młodsze mogą się bać ciemności panujących na sali.

Fluo party organizujemy jedynie w porze jesienno-zimowej, kiedy na dworze szybko się ściemnia. Nie mamy warunków do całkowitego zasłonięcia okien, jedynie częściowo poprzez żaluzje.

W cenie nie ma tatuaży brokatowych ani skręcanych baloników - możliwość ich dokupienia osobno za 10 zł dla całej grupy.

 

  

                 NOWOŚĆ DLA STARSZYCH DZIECI!

 

 

 

 

Ważne informacje dotyczące wszystkich pakietów:

 

!!!!!! Bardzo ważna informacja dotycząca osób dorosłych !!!!!

Na dole strony regulamin, z któym należy się koniecznie zapoznać!

- Nasza sala jest kameralna, a co za tym idzie ma ograniczoną ilość miejsc w kawiarni! Wymagamy rezerwacji miejsc dla osób dorosłych! Rodzic zamawiający deklaruje ilość osób, które będą uczestniczyć w imprezie, abyśmy mogli przygotować dla nich stoliki i krzesła. Goście urodzinowi są dla nas priorytetem i to właśnie oni mają pierwszeństwo w zajęciu miejsc siedzących w sali. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, że stoliki są zajęte przez klientów indywidualnych, a goście urodzinowi stoją.

Dlatego...

- Prosimy o przemyślaną rezerwację miejsc, szykujemy dla Państwa tyle miejsc siedzących, ile zapowiadacie (w przypadku niespodziewanego zwiększenia się ilości gości może zdarzyć się tak, że nie będziemy w stanie dołożyć foteli).

- Dorosłych może być maksymalnie 25.

- Przyjmuje się, że do jednego dziecka jeden opiekun (nie licząc dwójki rodziców solenizanta).

W przypadku 18 dzieci na imprezie salę zamykamy na wyłączność automatycznie. Natomiast jeśli dzieci jest o wiele mniej, a dorosłych dwa razy tyle (najczęściej podczas imprez rodzinnych) salę należy wynająć na wyłączność odpłatnie. Koszt wyłączności wyszczególniony niżej (jest zależny od ilości dzieci, nie dorosłych)

Bardzo ważne kwestie:

- Po zakończeniu imprezy należy opuścić salę w 15 minut. Jeśli czas zbierania się wg Państwa się wydłuży, należy dokupić w tym celu dodatkowe pół godziny!

-dorośli mogą wnieść swoje ciasto i przekąski słodko-słone, należy przynieść własne papierowe talerzyki!!! W przypadku ich braku, możliwość uzyskania ich na miejscu za dodatkową opłatą 10 zł!

-napoje ciepłe i zimne należy zakupić u nas!!! Nie wolno wnosić własnych!

W przypadku nie respektowania powyższego zakazu odnośnie zimnych napojów będzie doliczona do rachunku opłata serwisowa w wysokości 10 pln - obejmuje usługę posprzątania oraz wywózu śmieci (chyba że będą inne indywidualne ustalenia)

Jeśli chcecie Państwo organizować inny rodzaj poczęstunku niż ciasto, salę należy wynająć na wyłączność!

 

Nasza sala dostosowana jest do zabawy 30 dzieci. Jednak ze względu na komfort uczestników imprezy urodzinowej nie wpuszczamy już klientów indywidualnych, kiedy ilość dzieci na imprezie przekracza 18.

Przy mniejszej ilości dzieci na urodzinach, rodzic również ma możliwość zadbać o to, by nikt nie zakłócał przebiegu urodzin, wtedy salę należy całkowicie wynająć za dodatkową opłatą!

Wynajęcie sali na wyłączność – należy dopłacić taką sumę, jakby było 18 dzieci (20 zł/osoba)!

A więc przykładowo:

przy ilości 9 dzieci w pakiecie extra do wyłączności należy dopłacić 180 zł (9x20 zł)

przy ilości 14 dzieci należy dopłacić 80 zł (4x20 zł)

 

Solenizant zawsze gratis!

 

Możliwość wydłużenia czasu zabawy –

30 zł za każde pół godziny za całą grupę - zabawa swobodna, bez udziału animatora

45 zł z udziałem jednego animatora

55 zł - z udziałem dwóch animatorów

 

Tort własny klienta!!! Nie stosujemy opłat za jego wniesienie.

Dodatkowo płatne atrakcje:

syntetyczne doplatane warkoczyki - 5 zł/szt (dostępność ustalana indywidualnie, uzależniona od ilości dzieci na imprezie i ilości animatorek - ze względu na czasochłonność)

zaproszenia urodzinowe - 1 zł/sztuka

wizyta bajkowej postaci i jej uczestnictwo w zabawie - 35 zł (Pikachu, Myszka Mickey, Myszka Minnie, Minionek, Marshall, Spiderman (nie zawsze dostępny, proszę pytać)

piniata z wypełnieniem - od 80 zł (cena zależy od ilości dzieci na imprezie, ilości cukierków oraz trudności wykonania i motywu piniaty)

druga animatorka do pomocy przy tatuażach i balonach - 80 zł

Uwaga! Dodatkowo płatne menu urodzinowe

Frytki - 5 zł/100 g porcja (w czasie urodzin jedna duża zbiorcza porcja do podziału)

Tosty - 3 zł za sztukę

Dopuszczamy zamówienie pizzy we własnym zakresie, jednak pobieramy opłatę serwisową 10 zł (dodatkowe talerzyki do pizzy, posprzątanie oraz opłata za wywóz śmieci - kartonów)

Tort muffinkowy:

6 szt - 19 zł

8 szt babeczek 24 zł

10 szt - 29 zł

 

Regulamin urodzinowy (obowiązkowe zapoznanie się z nim)

Zaliczka:

1. Zamawiający jest zobowiązany do wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł do dwóch dni od momentu rezerwacji, chyba że zostało inaczej ustalone z właścicielem Sali.

2. Zaliczka jest zwrotna jedynie w sytuacji, kiedy do imprezy zostało 14 dni. W krótszym czasie jej zwrot możliwy jest jedynie wtedy, kiedy na to miejsce uda się znaleźć innych klientów organizujących imprezę urodzinową. Tak, byśmy nie zostali z tzw. dniem pustym.

3. W sytuacji nagłych wypadków/chorób zaliczka przechodzi na nowy termin imprezy.

W czasie imprezy:

1. Animator to nie opiekun! Animator organizuje zabawy w odstępach czasowych, więc zarówno w czasie przerw, jak i w czasie trwania całej imprezy to rodzic musi zwracać uwagę na swoje dziecko. Dbać o bezpieczeństwo, czuwać nad przebiegiem zabaw, pomagać w toalecie itd.

2. Szczególną troską należy otoczyć dzieci małe, które puszczone samopas wśród starsze dzieci mogą ulec wypadkowi. Należy pełnić nad nimi opiekę zarówno na trampolinie, na wszystkich czterech zjeżdżalniach, szczególnie rolkowej.

3. Sala zabaw odpowiada jedynie za wypadki spowodowane uszkodzoną infrastrukturą, a nie wynikające z przebiegu zabawy dzieci. Rodzice są zobowiązani do zwracania uwagi widząc niestosowne zachowania oraz mało bezpieczny sposób zabawy.

4. Małe dzieci w czasie urodzin są objęte pełną odpłatnością już od 2 roku życia.

Zjeżdżalnia rolkowa:

Zakaz wchodzenia dzieci do lat 4 bez nadzoru osoby dorosłej. Ta zjeżdżalnia jest bardzo szybka, przeznaczona jest wyłącznie do starszych dzieci rozumiejących zasady korzystania z niej. Maluchy często wchodzą pod prąd lub wchodzą starszym dzieciom pod nogi, co może skutkować bolesnym upadkiem.

Zakaz wchodzenia w butach na wykładzinę dywanową:

Zarówno dzieci, jak i osoby dorosłe zobowiązane są do zdjęcia butów przed wejściem na salę. Rodzic organizujący imprezę jest zobowiązany poinformować o tym swoich gości. Nie sprzedajemy skarpetek ani ochraniaczy.